تا میخواستم

باغ عشق

مجموعه ای از نایاب ترین جملات عاشقانه شعر


تا میخواستم به تو نزدیک بشم دور شدی

من غرورمو شکستم تو مغرور شدی

رفتی از کنار من تا دنیا دنیا نباشه

رفتی تا به چشم من زندگی زیبا نباشه

همش تقصیر من بوده نتونستم بگم یه عمر

دوست دارم بمون با من بگم بی تو دلم میمرد

چه قولایی به من دادی که عادی باشه قردامون

چرا رفتی چرا تنهام از عشق ما دوتا چی موند

تو که رقتی همه چی ویرون شد

خوشیام پشت غمام پنهون شد

دل من دوباره از پا افتاد دل من

دوباره دوباره سرگردون شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 دی 1392برچسب:جملات زیبا-جملات دلنشین-جملات جدید-جملات کوتاه,

] [ 11:16 ] [ زهره ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه